Šálek kávy denně v těhotenství neškodí, tvrdí lékaři
Zveřejněno: 22.07.2010 12:19
New York - Ženy očekávající potomka už si nemusí upírat svůj každodenní šálek kávy. Nový výzkum prokázal, že mírná konzumace kofeinu nezpůsobuje zvýšené nebezpečí potratu nebo předčasného porodu.
Celý článek »»»
Dětem ze zkumavky hrozí zvýšené riziko rakoviny, varují lékaři
Zveřejněno: 19.07.2010 15:58
Stockholm - U dětí a mladých lidí, kteří přišli na svět díky umělému oplodnění mimo tělo matky je vyšší nebezpečí, že onemocní rakovinou, než u jejich přirozeně počatých... »»»
Antikoncepční pilulka by do budoucna mohla obsahovat kyselinu listovou
Zveřejněno: 23.06.2010 15:46
Praha - Antikoncepční pilulka by do budoucna mohla obsahovat kromě hormonů zabraňujících dozrávání vajíčka i například kyselinu listovou, která je naopak důležitá pro zdravý vývoj... »»»
Boj s dětskou obezitou může začít už v děloze
Zveřejněno: 18.05.2010 20:21
Washington - Dětem, jejichž matky začaly v těhotenství trpět cukrovkou, hrozí zvýšené riziko, že do 11 let budou obézní. Nadváha hrozí ve zvýšené míře i potomkům obézních... »»»
V Česku klesl počet potratů
Zveřejněno: 05.05.2010 16:56
Praha - Lékaři v Česku vloni evidovali o 918 potratů méně než o rok dříve. Potraty cizinek představují 7,5 procenta celkového počtu, vyplývá to z čísel, která ve středu zveřejnil... »»»
Nová naděje na vlastní zdravé dítě - lze vyměnit část vajíčka
Zveřejněno: 15.04.2010 06:39
Praha - Britští vědci v časopise Nature zveřejnili článek, v němž dokazují, že u některých vrozených vad se lze dědičnému postižení vyhnout výměnou části vajíčka. Objevila se... »»»
Velký přírůstek váhy v těhotenství může vést k pozdější obezitě
Zveřejněno: 07.04.2010 08:14
Melbourne - Ztloustnutí během těhotenství může mít pro ženu dlouhodobé následky. Toto zjištění jistě není překvapením pro ženy, které se po porodu snaží dostat se na původní... »»»
S každým porodem stoupá u žen riziko mrtvice
Zveřejněno: 05.04.2010 08:28
New York - S počtem porodů roste nebezpečí, že u matky dojde k mozkové příhodě v důsledku krvácení. Potvrzují to nedávné výzkumy korejských odborníků. »»»
Pět tisíc dětí se rodí závislých na nikotinu
Zveřejněno: 25.09.2009 01:33
Praha - Jen dvacet procent kuřaček se dokáže vzdát cigarety v době těhotenství. Mnohé ženy vykouří během těhotenství tolik cigaret, že jejich děti trpí po narození abstinenčními... »»»
