Značka Dolce&Gabbana navrhla módní kolekci pro muslimky. Podívejte se

Řím - Italský módní dům Dolce&Gabbana představil svou první kolekci, která je určena muslimským zákaznicím. Mnozí odborníci na módu hovoří o snaze italských návrhářů získat silnější postavení v arabském světě.

Přidejte svůj názor 3 komentáře

Ilustrační foto

Tamější trh s luxusním zbožím a módou totiž roste: zatímco v roce 2013 utratili muslimští zákazníci za oděvy a obuv 266 miliard dolarů, v roce 2019 to má být už 484 miliard dolarů, uvedla agentura Reuters.

Kolekce sestává ze série luxusních dlouhých rób sladěných s šátky, tak aby splňovaly islámská pravidla oblékání. Autorem kolekce nazvané Abaya je návrhář Stefano Gabbana, který fotografie modelek oblečených do šatů zvaných abája a hidžábů zakrývajících vlasy vystavil na svém instagramovém účtu.

Zdroj: YouTube

Nepřiléhavé šaty v délce ke kotníkům, které zahalují ruce, a barevně a materiálově sladěné hidžáby jsou na fotografiích doplněny kabelkami a botami. Návrháři se drželi zpátky i co se týče barev a vzorů: většinou jde o návrhy, kde převažuje černá, bílá a béžová, dojem luxusu ale vzbuzují ornamentální a květinové potisky a materiály, včetně krajek.

Vstupte do diskuze (3)
Google+ Vytisknout Zašlete tip redakci na článek

Co dělat, když slunce ubližuje

26.07.2017 15:16 Aktualizováno Pokud zapomenete na opalovací krém nebo usnete na sluníčku, můžete dostat nemilé překvapení v…

Pohled na vlastní nahé tělo? Noční můra většiny žen, zjistil průzkum

26.07.2017 13:07 Praha - Vlastní nahé tělo je noční můrou pro většinu žen. Za své nahé tělo se stydí více jak dvě…

Proč starší lidé těžko hubnou? Pozor na chuť a čich

26.07.2017 09:20 Řím - Jaké jsou důvody obtížného hubnutí ve stáří a jak přinutit tělo, aby přestalo snaze o…

Jste v práci málo produktivní? Možná to je tím, že nedokážete "vypnout"

25.07.2017 14:22 Jste v práci pilní jako včelka? Nebo máte pocit, že v práci za celý den nic kloudného nevytvoříte,…

Související:

Zprávy odjinud

Právě se děje

Další zprávy

Nejčtenější

reklama
reklama